Dažniausiai užduodami klausimai

Štai keletas atsakymų į klausimus, kuriuos dažniausiai gauname apie mūsų paslaugas bei veiklą.

Jei ką praleidome, nedvejodami susisiekite su mumis. Mes mielai padėsime

Klauskite

Apsipirkimo informacija

Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančia ikoną „Krepšelis“ arba „Peržiūrėti krepšelį“, „Pirkti“. Galite pirkti kaip svečias, arba kaip registruotas vartotojas. Įveskite el. pašto adresą. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Apmokėti“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el.paštu info@kskin.lt.

Taip. Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias.

Norėdami koreguoti ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite su klientų aptarnavimo centru el.paštu info@kskin.lt. Būtinai nurodykite užsakymo numerį arba vardą ir pavardę

Taip, prekes galime pristatyti kitu adresu. Užsakymo metu pasirinkę „Siųsti kitu adresu“.

Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į „Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite su klientų aptarnavimo centru el.paštu info@kskin.lt.

Užsakymą galite apmokėti per Paysera mokėjimo sistemą.

Pristatymo informacija

Visi apmokėti užsakymai yra paruošiami per 1 darbo dieną.
Kurjeris prekes pristato per 1-3 darbo dienas.

Užsakymus pristatome visoje Europoje (parašykite mums el.paštu info@kskin.lt ir paskaičiuosime Jums pristatymo kainą).

Taip, galime prekes pristatyti į Kuršių Neriją. Parašykite mums el.paštu info@kskin.lt ir paskaičiuosime Jums pristatymo kainą.

Užsakymai, kurių suma viršija 39 eur, pristatomi nemokamai visoje Lietuvoje. Išskyrus Kuršių Neriją. Visos prekių pristatymo kainos ir būdai nurodyti čia.

Informacija apie prekes

Visų produktų galiojimo laikas yra nurodytas ant pakuotės. Reikia atkreipti dėmesį į prekių naudojimo laiką po pakuotės atidarymo.

Taip, visi mūsų parduodami produktai yra notifikuoti CPNP sistemoje, kaip to reikalauja kosmetikos gaminių reglamentas Nr. 1223/2009. Esame oficialus parduodamų produktų platintojas Europos Sąjungoje. Prekiaujame tik patikrintais ir saugiais produktais.

Prekių grąžinimas

Kosmetikos priemones galima gražinti per 14 kalendorinių dienų, pažymime, kad 2011 m. spalio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2011/83/ES dėl vartotojų teisių taikymo gairėse yra nurodyta, kad pirkėjas turėtų elgtis su preke ir ją apžiūrėti tik tokiu pačiu būdu, kaip jam būtų leista tą atlikti parduotuvėje. Taip pat pažymėtina, kad Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje numatyta, kad grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei prekės nepraradusios prekinės išvaizdos, taip pat vartotojas turi turėti įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo. Gavus prekių gražinimą neatitinkančių gražinimo sąlygų, bus siunčiamos atgal pirkėjui.

Norėdami gražinti prekes, turite užpildyti grąžinimo formą, kurią rasite čia. Po formos gavimo susisieksime su Jumis ir aptarsime prekių grąžinimą.

Apie gautus užsakymo neatitikimus arba pažeidimus, prašome nedelsiant informuoti klientų aptarnavimo skyrių el.paštu info@kskin.lt.
Jeigu kurjeris pristato pažeistą siuntą, paprašykite kurjerio, kad Jums esant surašytų siuntos pažeidimo aktą ir apie tai informuokite klientų aptarnavimo skyrių el.paštu info@kskin.lt.